Thursday 8 December 2011

PART 3

Asslamualaikum semuaaaa ~


Harini dah 9hb ! 9hb ! <-- dah lama tggu tarikh ni .. tarikh ni lahh dak poli aku tggu .. sebab ape ?
Sebab tarikh keluarnye Result . hmmmm .. time exam dah cuak , time stdy dah cuak subject2 final uh .. 



pagi-2 aku dah cek result , dengan perasaan semangat , takot , nervous ,.. :') <-- serammniyhhh 
dengan mukanye yg tak mandi .. teruk on lappy ... bukak internet , 


1- Buka Facebook , <-- mane lah tau ade citer baru ,, xD
2- Search Google --- Web Politeknik johor bahru --

- cek lah keputusan .. masok IC .. hmm takott ! -- >


















3- huh . nk tekan hantar ke tak  , hantar ke tak . nanti last2 tengok jugak kan .. dah tekan Bismillahirahmanirrahim ---> fuhhhhh Amek kau 


-inilah keputusan Semester 1 aku - giler teruk sey .. satu gagal . see kan ? malas aku ni -.- .. yg failed teknologi elektrik E+ lagi .. hmm nampaknye subject ni lah aku kena carry ..YA allah .. kuatkan aku...

*kita dah usaha lebih dan tawakal apa yang kita dapat* Alhamdulilahh ,,

*Berazam pointer 2.63 tuh akan bertukar next semester dgn lebih baik *  



pada kawan2 law aku bnyk main2 ingat kan aku ea , jangan lempang pulak hee Good luck k classmate politeknik ibrahim Sultan ... 

No comments:

Post a Comment