Tuesday 6 December 2011

PART 2

Assalamualaikum ..  <-- update lagi hari ni .. 


ade member request .. biase la , takkan facebook jer ke yg ade request ? blog pun ade . haha
meyh sini " yang jauh sana kita dekat kan , yang dekat kita rapat-2 kan , yang rapat kita erat-2 kan " :)
*Mengeratkan Ukhuwah itu baik* 



First update , hee ade member-2 ni ade lah . mai sini aku kenalkan member aku yg nk sangat aku citerkan pasal dia dalam ni .. hee sorang gegirl sorang boboi :D  . haa yang gegirl ni .. jeng jeng jeng .. meka-2 ni kenalan aku dekat poli , sama2 susah sama senang kita harungi bersama cewahh <-- yeke ? hee 

1- yang gegirl :) nama diberi nurraihan nada binti jamaluddin .. asal kuala Lumpur . orang paggil nada cinta .wahh ;p hee first aku jumpe dia ni dalam bengkel . fuhhh first time aku tengok dia ni . wahh . nak kata comel . memang comel . ;p <-- yeke nada ? ,dia suka wane pink ^^ hee adakah ini nada cinta yang sebenar ? ecehh . haha itu citer indon .. tapi dia bukan indon . hee sometimes tgk nada ni manja jugak .. hhaa *sebenarnye ta tau nk citer ape ni . haha aku dia n sorang member lagi law lepas kelas je . p keluar cari kedai yang ada roti canai . fuhh sedap makan sama2 . tapi ade time uh buat penat je jln jauh2 , dengan kepeluhan yang teramat yang boleh banjir jalan kong kong uh .. sedih :'( tgk kedai roti tu tak bukak . haha yang penting cun la nada ni .. time jalan ngan dia . ramai gak ngorat dia . haha kantoi ;p .. hee nada nada terima kasih . aku ase seronok kawan ngan kau :D . sayang kau jugak ye . ^^





-ni lah nada cinta- omeykan ^^

2- ni lagi satu boboi . hee Muhamad Azizi bin Mustafa :) the one best friend... Stay shah Alam ..kalau korang tengok sekali dari jauh macam bruce lee beb , series ni beb . haha lex GG hee dia dia dia ni suka sangat tengok naruto . aku pun ta tau . sampai boley tiru gaya orochimaru . hahaahahha <-- ok tipu . eh tapi same2 buatkan .. . hehe ok orang panggil dia ; GG . wahh glamorr ar ko .. hehe law dlm kelas memang fokus gila , tapi law dah giler memang gelak sakan la...time lepak at bilik mem *huz,shah* , memang suka buat bising dalam bilik uh .. huhu ingat lagi , last sem 1 .. time study , masing-2 serius giler , time pas exam uh . pergi bilik reakreasi , buat bilik sendri . masing2 dalam uh budak2 kelas kita . haha memang giler time uh . bilik uh buat lepak , buat tmpt online , lagi-2 buat tempat gelanggang bola+takraw . haha ni idea Adam lah ni <-- adam uh lupe lak nama uh -.- .. so geng2 kau la GG .. haha . giler betul sampai mlm pun jadi nak men bola kertas uh . haha lawak betul laaa ..nasib bek aku hebat xD ase tuh la kenangan kita dok dalam hitech 1 the best ^^ . kan kan ..
bila lagi kita nak men cam uh ?? kat uma kau boleh tak ? hahaha .....

-ini lah GG- imam :D

sekali tengok macam bruce lee ;p -- > peace GG


*Sem 2 dah nak sampai dah . bape hari lagi je .. huhu hope korang DKm 1A eh dah 2A kan ? hehe ..
sekarang masing-2 dah dok umah sewa masing2 :( . dah lah umah sewa jauh kann . cam ne nk jumpe . jumpe at poli je la nampaknye .. dulu time dok asrama . pergi kelas saing2 je kan .. hee hope nanti da sem 2 dapat sama2 balik sama2 ea . nanti law ade pape2 kita group tau ! aku dah cop korang ni .hehe miss :)


Pada member yang lain , tak dapat aku nk citer pasal korang ni ..nada n GG dah request , aku update :) hehe


thank jadi member aku ^^ *sayangkoranglahdkm1a*

No comments:

Post a Comment