Tuesday 6 December 2011

PART 1

Assalamualaikum .. 


bismillahirahmanirahim..bersyukur kita kehadrat ALLAH kerana masih lagi bernafas dan menikmati keindahan AlamNya..


Harini 6/12/2011 .. 13/12/2011 <-- dah naek SEM 2 :(


9hb Result Politeknik dah nak kuwa dah , haihhhh .aku stdy at politeknik johor bahru , dan namanye yg telah convert dengan lbh Glamour is Politeknik Ibrahim Sultan , :) orang tanye aku , kau study mana ? sy stdy at PIS . sambil tunjuk PEACE :D .hehe RESULT ! risau giler entah brape dapat . time exam hari uh . jwab je mane2 yg tahu .. tapi tak tau betul ke tak jawapan tuh . wahai penanda kertas .. Ya allah kau lembutkan jiwa penanda kertas aku supaya tenang lah dia tanda kertas aku . AMIN~ hehe <-- sape yg tak takut kan . haihh rasa aku ni tiap2 mase gementah , lagi2 nak terkencing .. HAHA .biase lah , time SEM 1 baru men2 , dah pertengahan bulan baru la mula serious nk study betul , alhamdulilah , allah menghantar kan seorang kawan yg berjiwa STUDY+SMART , ley la aku berstudy GROUP :) thankz mem ..
Credit to ; DKM 1A -> selaku ketua kelas ; Jawa and BOB , dan member lain , shah , huz , GG , zapin , dud , nada , ila , ain , sape lagi . ramai . hee thank lot , see u in SEM 2 ea . gonna miss u all so much ^


-aku ade pic ni je . hee- PEACE

No comments:

Post a Comment