Thursday, 1 December 2011

Awesome ade blog ? heee ;p

Assalamualaikum , semua yg omey-2 , encem-2 .. 

Beradanya , Terwujudnya , Terciptanya BLOG aku , ' adik aku yg buatkan ' haha

MyFirst Sight about BLOG :') : jeng,jeng,jeng
1- Ape benda lah '' blok - blok '' ni ..
2- Merepek je buat blok ni ....
3- Orang-2 yg kuat beranganje buat blog ni..
4-Kalau aku ade blog , ape aku nak membebel kat blog ni...
5-Untunglah sape yg ad blog ni....
6-Sungguh tinggi Kesasteraan sape yg ade blog ni....
7-sape yg ade blog ni tergolong diantara orang-2 yg bijak sana.. yeke ? 


Ops..ok dah , rasanye ad 7 je '' kot '' . Tetapi pada hakikatnye ZharfanDaim buat jugak blog . ( dulu dok ngato blog-2 ni tapi buat jugak kan ) .


Atas Dasar ape ZharfanDaim created blog ? .Atas DASAR BUKA PINTU ? HAHA
1- Nak jugak cam orang len yg ada blog .
2-Rasa macam ' AWESOME ' bila ada blog .
3- Boleh lah dok berjiwang dalam blog panjang lebar . yelah , member dok kato kito ni ' mat jiwang ' ..
4- Boleh lah Meluahkan perasaan awww awww ;p 
5-Sharing is Loving <3

;; Nak buat macam mana ZAMAN DAH MODEN ,


 HARIMAU MALAYA PUN DAH MAJU AUMMM
TQ adikku Damia ;p sudi jugak kau ajar abg kau buat blog ea . lalala :)

*taksangkalaginiyhbuatblog :)

No comments:

Post a Comment